Penafian

Penulis TIDAK akan bertanggungjawab ke atas sebarang kerugian atau masalah yang timbul akibat penggunaan panduan atau maklumat yang terdapat di dalamnya. Dengan menggunakan segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini, anda telah bersetuju untuk tidak melibatkan penulis sekiranya blog ini mengakibatkan anda mengalami kerugian dan masalah berkaitan potensi dan prestasi ke atas aset anda sama ada online dan offline.

Segala penulisan dalam “sktamannusadamai.blogspot.com” adalah hak milik penulis sepenuhnya. Sebarang pengeluaran, percetakan semula ataupun dikeluarkan dalam apa-apa bentuk penerbitan sekalipun tanpa kebenaran rasmi secara daripada penulis adalah dilarang sama sekali. Sekiranya anda didapati melanggar peraturan hakcipta ini, tindakan yang serius akan diambil ke atas anda.

Nota: Peraturan ini diwujudkan untuk melindungi hak dan pemilikan penulis serta untuk memastikan haknya terpelihara.

Saturday 12 May 2012

Sekitar Mesyuarat Penaja Penubuhan PIBG SK Taman Nusa Damai

Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) merupakan salah satu jentera yang turut mnemainkan peranan penting bagi memacu keunggulan sekolah. PIBG juga merupakan salah satu daripada menyumbang utama ke arah pembangunan infrastruktur serta infostruktur. Jalinan yang baik antara pihak sekolah dan PIBG serta asas persefahaman ini maka menjadi kekuatan Sekolah Kebangsaan Taman Nusa Damai.

En. Mohamad Bin Jaafar memulakan menyuarat dengan harapan dan cabaran PIBG SK Taman Nusa Damai
AJK Guru

AJK Ibu Bapa






0 comments:

Post a Comment