Penafian

Penulis TIDAK akan bertanggungjawab ke atas sebarang kerugian atau masalah yang timbul akibat penggunaan panduan atau maklumat yang terdapat di dalamnya. Dengan menggunakan segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini, anda telah bersetuju untuk tidak melibatkan penulis sekiranya blog ini mengakibatkan anda mengalami kerugian dan masalah berkaitan potensi dan prestasi ke atas aset anda sama ada online dan offline.

Segala penulisan dalam “sktamannusadamai.blogspot.com” adalah hak milik penulis sepenuhnya. Sebarang pengeluaran, percetakan semula ataupun dikeluarkan dalam apa-apa bentuk penerbitan sekalipun tanpa kebenaran rasmi secara daripada penulis adalah dilarang sama sekali. Sekiranya anda didapati melanggar peraturan hakcipta ini, tindakan yang serius akan diambil ke atas anda.

Nota: Peraturan ini diwujudkan untuk melindungi hak dan pemilikan penulis serta untuk memastikan haknya terpelihara.

Saturday 21 April 2012

Taklimat Permata Biru

Sekolah Kebangsaan Taman Nusa Damai sentiasa berusaha sedaya upaya bagi memastikan kecermelangan murid di utamakan. Dibawah cetusan ilham Tuan Guru Besar sendiri iaitu Encik Mohamad Bin Jaafar Program Permata Biru merupakan salah satu program untuk murid Tahun 6. 

Bagi memastikan objektif Program Permata Biru ini tercapai maka pihak sekolah telah menjemput ibu bapa murid Tahun 6 untuk menjelaskan modus operandi penggerak Program Permata Biru. Taklimat disampaikan sendiri oleh Tuan Guru Besar.


Tuan Guru Besar menjelaskan kaedah yang dijalankan dibawah Program Permata Biru






Antara ibu bapa murid yang hadir mendengar taklimat







Bilik mesyuarat SK Taman Nusa Damai penuh dengan kehadiran ibu bapa








0 comments:

Post a Comment