Penafian

Penulis TIDAK akan bertanggungjawab ke atas sebarang kerugian atau masalah yang timbul akibat penggunaan panduan atau maklumat yang terdapat di dalamnya. Dengan menggunakan segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini, anda telah bersetuju untuk tidak melibatkan penulis sekiranya blog ini mengakibatkan anda mengalami kerugian dan masalah berkaitan potensi dan prestasi ke atas aset anda sama ada online dan offline.

Segala penulisan dalam “sktamannusadamai.blogspot.com” adalah hak milik penulis sepenuhnya. Sebarang pengeluaran, percetakan semula ataupun dikeluarkan dalam apa-apa bentuk penerbitan sekalipun tanpa kebenaran rasmi secara daripada penulis adalah dilarang sama sekali. Sekiranya anda didapati melanggar peraturan hakcipta ini, tindakan yang serius akan diambil ke atas anda.

Nota: Peraturan ini diwujudkan untuk melindungi hak dan pemilikan penulis serta untuk memastikan haknya terpelihara.

Wednesday 6 March 2013

Sekitar MSS Zon Pasir Putih



Assalamualaikum. Kini sedang berlangsung MSS Zon Pasir Putih di SK Pasir Gudang 4. SK Taman Nusa Damai mensasarkan beberapa pingat untuk dibawa pulang. Menurut Ketua Jurulatih SKTND En. Sholihin sasaran yang dibuat berdasarkan kekuatan dan analisis yang telah dilakukan bersama jurulatih lain.


Antara para peserta
Peserta sentiasa diingatkan agar sentiasa bertanding dalam suasana yang sihat serta menjaga nama sekolah. "Kalah dan menang menjadi adat pada setiap pertandingan. Namun pengajaran yang sebenar adalah bergantung pada nilai yang dipelajari", antara pesanan yang diberikan oleh En Nik Hafidzu kepada peserta.


Semoga SKTND mampu merialisasikan hasrat dan harapan pihak sekolah.

SKTND, RISE A FLAG HIGH

0 comments:

Post a Comment